Fra Takeaway til Takeoff
WOK-brandet har som kerneelement at forene lækker og nærende asiatisk mad med æstetisk appellerende præsentation og fremragende kundeservice. Vi tilbyder hver dag håndlavet, velsmagende mad, der er beriget med vores varemærke "god energi”.
Opskriften til succes
Hos WOK er den sanselige oplevelse i centrum. Derfor kræser vi om både den æstetisk smag, såvel som madoplevelsen og lydkulissen. Kom og besøg vores butikker i København.
Bestil WOKVores filosofi
Vi har skræddersyet den idéelle menu baseret på oprindelige opskrifter fra det autentiske Thai køkken. Hos WOK bruger vi naturlige ingredienser tilsat god energi og passion.
Ingredienserne som WOK består af
Vores brand består af summen af oplevelserne, som vores kunder har hos WOK. Hvis man læser vores mange anmeldelser, får man en indsigt i gæsternes påskønnelse af vores stabs professionelle og imødekommende service, såvel som madens sublime kvalitet.
Supitcha Joy
Head chef
WOK
WOK er belønnet med ’Thai Select Award' af den thailandske ambassade. Denne titel tildeles nøje udvalgte thai restauranter, som serverer et højt niveau af autencitet og originalitet.
READ ABOUT THE AWARDWOK - Franchise
Som WOK-franchisetager drager du fordel af vores velprøvede forretningsmodel, ekspertstøtte og en stærk brandanerkendelse.
Vi er konstant på udkig efter motiverede enkeltpersoner og virksomheder, der deler vores passion for højkvalitets, asiatisk mad, for at blive en del af vores voksende netværk af franchisepartnere.
Vores team vil arbejde tæt sammen med dig for at sikre, at du har alle de værktøjer og ressourcer, du har brug for, for at starte og drive en succesrig WOK-franchise.
Vores erfarne franchiseteam er her for at besvare eventuelle spørgsmål, du måtte have, og guide dig igennem processen med at blive en WOK partner.
THE WOK MODEL - FAQ
WOK-franchisetagere bør ideelt set have stærke ledelses- og managementfærdigheder, samt økonomisk stabilitet og en passion for at levere fremragende kundeservice. WOK søger franchisetagere, som deler brandets værdier og er dedikerede til at give kunderne en høj kvalitet spiseoplevelse.
Omkostningerne ved at være en WOK-franchisetager kan variere, og de indledende gebyrer dækker normalt hjælp til at vælge en passende placering og udforme butikken. Derudover skal du forvente at betale løbende gebyrer, som inkluderer et royalty-gebyr baseret på din bruttoomsætning og et marketing-gebyr.
Som en WOK-franchisetager kan du forvente at opnå en EBITDA (Indtjening før renter, skatter, afskrivninger og amortiseringer) på 20-30%, afhængigt af din placering.
WOK sørger for al branding, kampagner og marketing for franchisetagere, med udgangspunkt i et marketinggebyr baseret på en procentdel af deres salg. Dette giver franchisetagere mulighed for at fokusere på deres forretning, samtidig med at de drager fordel af brandets marketingekspertise og rækkevidde.
Vi tager ansvar for vores fælles fremtid
Selvom vi ikke er perfekte, gør vi alt, hvad vi kan for at bidrage. Vi kalder det "common sense corporate social responsibility" og det betyder, at vi i hver eneste WOK restaurant gør en daglig indsats for at forbruge mindre, genanvende mere og behandle både naturen og mennesker med venlighed og respekt.